مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از بررسی ابعاد مختلف تبدیل شهرک عقیق به شهرک صنفی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 26 November 2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک قم، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به مظلومیت هنرمندان صنایع دستی، اظهار کرد: حضور صنعت‌گران در یک موقعیت مشخص جغرافیایی می‌تواند جاذبه‌ای برای گردشگران باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: درنتیجه باید مکان‌یابی برای صنعت‌گران هرچه سریع‌تر انجام شده و به صورتی باشد که بتوان تورهای بازدید برای گروه‌های گردشگری برگزار کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان پیشنهاد شرکت شهرک‌های صنعتی برای راه‌اندازی شهرک صنفی، مطرح کرد: باید  با همکاری و برگزاری جلسات کارشناسی تلاش کنیم شهر عقیق را به شهرک صنفی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نظر داشتیم این شهرک را به بخش خصوصی واگذار کنیم، عنوان کرد: در ادامه این نظریه منتفی شد چرا که اگر واگذاری به شرکت شهرک‌ها انجام شود می‌توانیم مستقیما صنعت‌گران را وارد بازار کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی یک ظرفیت خوب و ویژه است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در منطقه شهرک عقیق مراکز آموزشی و نمایشگاهی نیز پیش‌بینی شده است، در نتیجه آمادگی کامل برای تبدیل تمام 20 هکتار زمین را به شهرک صنفی داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار