سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 25 November 2022

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۴ نفر است.

به گزارش ایرنا؛ «علیرضا توقیری» اظهار داشت: ۳۶ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های این استان به ۱۵۱ نفر رسیده است.

وی افزود: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان در ۲۴ ساعت گذشته صفر بود و شمار متوفیان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۴۱۴ نفر رسید.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، در حال حاضر شمار بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند نیز به هشت نفر رسیده است.

توقیری گفت: مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۱۴۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۸۹ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

توقیری افزود: یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۴۳ نفر در استان همدان دُز اول، یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۲۱ نفر دُز دوم، ۵۸۷ هزار و ۲۱۳ نفر دُز سوم و ۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر دُز چهارم را تاکنون دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار