سردار میرزایی : در بررسی های تست آزمایشگاه مشخص شد سوخت مورد نظر از نوع نفت کوره نبوده و داراي ناخالصي زياد از جمله آب و رسوبات زیاد بوده و با بارنامه مطابقت نداشته است.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 25 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/09/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

کشف 29 هزار لیتر نفت کوره غيرمجاز 

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف 29 هزار لیتر نفت کوره غیرمجاز در یک تانکر نفتکش نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پي تشديد اقدامات کنترلي و پيشگيرانه در خصوص مقابله با قاچاق و توزيع خارج از شبکه فرآورده هاي نفتي که قاچاقچيان با استفاده از شگردهاي خاص اقدام به حمل و جابه جايي غيرقانوني مواد سوختي و انتقال آن به نيروگاه مي کردند، موضوع مقابله با اين پديده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در پي اخبار واصله مبني بر وقوع تخلف در خصوص تخليه سوخت نفت کوره توسط تانکر حمل سوخت به مقصد نيروگاه شهيد سليمي نکا، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي با همکاري پليس آگاهي شهرستان نکا با حضور در نیروگاه موضوع را بررسی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بررسی های ماموران مشخص شد محموله مورد نظر پس از ورود به نيروگاه قصد تحويل و تخليه سوخت را داشته که بلافاصله خودرو توقیف و با همکاري نمايندگان شرکت نفت نسبت به بررسي اوليه و انجام تست آزمايشگاهي و نمونه برداري اقدام شد.

سردار میرزایی ادامه داد: در بررسی های تست آزمایشگاه مشخص شد سوخت مورد نظر از نوع نفت کوره نبوده و داراي ناخالصي زياد از جمله آب و رسوبات زیاد بوده و با بارنامه مطابقت نداشته است.

وی با اشاره به اینکه طی هماهنگي قضائي تانکر سوخت توقيف و به پارکينگ انتقال داده شد، افزود: در بررسي و رصد انجام شده و تحقيقات فني از رانندگان مشخص شد تانکرهاي حامل سوخت نفت کوره در شهر دیگری سوخت های سالم را تخليه و سوخت هاي آلوده به لجن را به داخل تانکر ها ريخته و به نيروگاه تحويل مي دهند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تحویل 29 هزار ليتر از سوخت غيرمجاز مکشوفه به شرکت نفت، خاطرنشان کرد: ارزش این سوخت غیرمجاز برابر نظر کارشناسان 3 میلیارد و 480 میلیون ریال برآورد و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

------------------------------

سرقت سیم های برق در آمل 

جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق کابل برق با 35 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در شهرستان آمل تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندان، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 35 فقره سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی با بیان این که موفقیت در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان با پلیس است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست و انتظار ما از شهروندان توجه به اقدامات پیشگیرانه و رعایت هشدارهای انتظامی است.

------------------------------

انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از انهدام باندی که در بستر شبکه اجتماعي از شهروندان 7 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" علی داداش تبار" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه احدی از شهروندان سفارش يک دستگاه تلفن همراه آيفون 13promax را به صفحه اينستاگرامي با آي دي مشخص داده و پس از واريز وجه با عدم پاسخگويي مواجهه شد که رسيدگي موضوع پرونده به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقيقات گسترده و با اقدامات فنی متهم را شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه وی را دستگير کردند و در تحقيقات صورت گرفته و با عنايت به مستندات موجود متهم به بزه ارتکابي موضوع پرونده اقرار سريع داشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل اظهار داشت: با تلاش و پي گيري کارشناسان پليس فتا در این زمینه 2 متهم دیگر نیز شناسایی و دستگیر و وجوه حاصل از کلاهبرداري تاکنون بيش از 7 ميليارد ريال مي باشد.

سرهنگ داداش تبار به شهروندان توصیه کرد؛ از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خود داری کنند.

------------------------------

کشف3 کیلو تریاک و دستگیری سوداگر مرگ در جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار