معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام از فراخوانی با هدف جذب ارائه دهندگان خدمات کسب و کار در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 20 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» غلامرضا حمیدی گفت: این منطقه در نظر دارد با توجه به اهمیت و نقش خدمات کسب و کار در توسعه کمی و کیفی فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی مستقر در پیام نسبت به جذب ارائه دهندگان در منطقه اقدام کند.

او می گوید: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف ارتقای فعالیت ها، توان رقابت پذیری در بازار‌های داخلی و خارجی، توسعه فناوری، ارتقای دانش، ساماندهی توانمندی‌ها و امکانات نسبت به راه اندازی مرکز خدمات کسب و کار اقدام کرده است.

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: به همین منظور ارائه دهندگان خدمات کسب و کار از جمله فعالان در زمینه‌های بانکی، بیمه ای، تامین مالی، تبلیغات و اطلاع رسانی، الکترونیک، پیشخوان، پلیس+۱۰، حمل و نقل و پست سریع بین المللی در این مرکز مستقر شوند.

او می گوید: همچنین فعالان در عرصه اشتغال و کاریابی، حسابداری، حسابرسی، مالیات، تامین اجتماعی، بازاریابی، توسعه و تحقیقات بازار‌های داخلی و خارجی، آموزش، مدیریتی، حقوقی، فنی و مهندسی، مالکیت معنوی، اختراع و نشان تجاری می‌توانند از ظرفیت مرکز خدمات کسب و کار برای ارائه خدمات خود بهره بگیرند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس سایت شرکت www.payamaviation.irو https://b2n.ir/e27136 (فرم ثبت نام)، https://b2n.ir/b51729 (دفترچه فراخوان) یا شماره‌های ۰۹۱۲۵۶۶۷۲۶۱ و ۰۲۶۳۳۲۶۶۰۲۷ تماس حاصل بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار