مادر کیان پیرفلک، شهید ۹ ساله حادثه تروریستی ایذه می‌گوید: فرزند من شهید شده است و از پیج من سوءاستفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 19 November 2022

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، زینب مولایی راد گفت: شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ درحال عبور از محل وقوع حادثه تروریستی ایذه بودیم که گلوله به خودروی ما اصابت کرد.

وی افزود: خواهشمندم از صفحه اینستاگرام و حرف‌های من سوءاستفاده نکنید، موضوع‌های هنری در صفحه شخصی خود می‌گذارم.

مولایی راد می‌گوید: پسرم شهید شده است، در مصاحبه هایم از خوبی‌ها و آرزو‌های کیان گفتم، خواهشمندم از فرزندم سوءاستفاده نکنید.

مادر کیان ادامه داد: صفحه شخصی من در اینستاگرام بسته است و محتوا‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به من نیستند و بعد از حادثه تروریستی و شهادت کیان، از تلفن همراهم اطلاع ندارم، دیگران می‌گویند که فیلم‌ها و مسائلی در صفحه شخصی ام منتشر شده است، این در حالی است که در روستای محل تشییع و تدفین فرزندم، دسترسی به اینترنت نداشتم که بخواهم فیلم یا عکس یا محتوا بگذارم.

وی اضافه کرد: هیچ شخصی با ما دشمنی نداشت و برای هک شدن صفحه اینستاگرام هم شکایت خواهم کرد، ضمن اینکه مسئولان قول داده اند به این موضوع رسیدگی و عامل شهادت کیان را قصاص کنند.

ولی اله حیاتی، معاون امنیتی سیاسی استانداری خوزستان گفت: براساس صحبتی که با خانواده پیرفلک و مادر کیان داشتم، ایشان اعلام کرد که اکانت اینستاگرام او به نوعی هک شده و از دسترس وی خارج شده است.

وی خواستار برخورد با آمران در این قضیه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار