سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سند آمایش صنعت نقش بسیار موثری در حل مشکلات واحدهای تولیدی خواهد داشت و به بهبود وضعیت تولید و رونق تولید کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 19 November 2022

حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تدوین سند آمایش صنعت کشوری از سوی وزارت صمت، اظهار کرد: تدوین این سند می‌توان نقش بسیار موثری در حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشد.

وی افزود: براساس سند آمایش صنعت، نرخ سود بانکی و مالیاتی برای واحدهای تولیدی بسته به نوع تولید و محل فعالیت واحد تولیدی باید متفاوت باشد و این یکی از تصمیمات بسیار خوبی است که می‌تواند به بهبود وضعیت تولید کمک کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: امیدواریم پس از تایید و تصویب نهایی این سند شاهد تاثیرات مثبت آن در رونق واحدهای تولیدی و حل مشکلات مربوط به تولید در کشور باشیم.

فلاح ادامه داد: در سازمان صمت تلاش ما بر حل مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و گره‌گشایی از فعالیت‌های این واحدها است تا علاوه بر رونق تولید، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر و همچنین توسعه این واحدهای تولیدی باشیم.

وی افزود: تصویب سند آمایش صنعت یکی از اقدامات بسیار خوبی است که در وزارت صمت دنبال شده است و اجرایی شدن آن می‌تواند زمینه را برای توسعه طرح‌های فعال کنونی فراهم کند زیرا هدف اصلی این سند توسعه طرح‌های فعلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار