مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به لایروبی اسکله و پایانه مسافری دریایی بوشهر گفت: با تحقق این مهم و افزایش عمق این اسکله امکان پذیرش کشتی بار و مسافر به طول ۱۵۰ متر فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 23 October 2022

محمد شکیبی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به توسعه زیرساخت‌های بندری در استان اظهار داشت: در توسعه فعالیت‌های تجارت دریایی طرح‌های مهم زیرساختی در بنادر استان بوشهر اجرایی شده است.

وی از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: توسعه اسکله‌های تخصصی تخلیه و بارگیری کالا در عرصه‌های کانتینری، فله‌ای، محصولات معدنی و صنعتی مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به جام جهانی فوتبال قطر و نقش بنادر استان در انتقال مسافران به این کشور خاطر کرد: جام جهانی فوتبال 2022 فرصت مهمی در رونق گردشگری دریایی و ساحلی است که در این راستا پایانه مسافری دریایی بوشهر ـ قطر در آستانه راه‌اندازی است.

شکیبی‌نسب با بیان اینکه این پایانه در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر افتتاح می‌شود تصریح کرد: برای راه‌اندازی پایانه مسافر دریایی بندر بوشهر 150 میلیارد تومان در حوزه خشکی و دریایی سرمایه‌گذاری شده است.

وی از تکمیل بخش دریایی این پروژه خبر داد و بیان کرد: بخش دریایی پایانه مسافر بندر بوشهر اکنون آماده پذیرش کشتی‌های مسافربری است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر لایروبی اسکله و پایانه مسافری دریایی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم و افزایش عمق این اسکله امکان پذیرش کشتی بار و مسافر به طول 150 متر فراهم شده است.

شکیبی‌نسب از نوسازی و بهسازی سالن پایانه مسافر دریایی بندر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: پایانه مسافر دریایی بوشهر - قطر تا 25 آبان آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به رونق گردشگری دریایی بوشهر در راستای جام جهانی قطر گفت: در این راستا بندر بوشهر از کانون‌های اصلی حمل مسافر از بستر دریا به مقصد قطر است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار