مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام بیان داشت : امسال سنگ بنا را برای تولید ۶۰ عنوان جلد کتاب چاپی و ۲۰ عنوان کتاب صوتی گذاشتیم که این اتفاق یک کار ارزشمند و بی بدیل خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 27 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمدحسین فولادی اظهار کرد : یکی از برنامه های مهمی که در دستور کار قرار گرفته در حوزه چاپ و نشر کتاب و جمع آوری خاطرات رزمندگان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی گفت : در حوزه خاطرات آزادگان آنچنان که شایسته است به این موضوع ورود پیدا نکردیم که قطعاً با بنیاد شهید هماهنگی های لازم جهت دسترسی به آزادگان بزرگوار خواهیم داشت.

فولادی مطرح کرد :  در صورتی که رزمنده یا پیشکسوتی دسترسی به استان برای آن‌ها مقدور نباشد تیم های ادبیات، ثبت و ضبط خاطرات این اداره کل به شهرستان های تابعه جهت دریافت دست نوشته های ارزشمند و خاطره‌های ناب و گوهرباری که نیاز امروز جامعه است اعزام خواهیم کرد.

وی افزود:  در سال ۱۳۹۸ تولید کتاب این اداره کل ۷ جلد بود که با تلاش گسترده در سال ۱۳۹۹ به ۳۵ جلد افزایش و در سال ۱۴۰۰ به ۴۵ جلد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام  بیان داشت : امسال سنگ بنا را برای تولید ۶۰ عنوان جلد کتاب چاپی و ۲۰ عنوان کتاب صوتی گذاشتیم که این اتفاق یک کار ارزشمند و بی بدیل خواهد بود./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار