مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر:
در نیمه نخست امسال 984 واقعه طلاق نیز در استان بوشهر ثبت شده که این شمار وقایع نسبت به مدت مشابه در سال قبل که 972 مورد بوده 1.23 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 05 October 2015
تابناک بوشهر: کیومرث صالحی نیا  افزود : آمار ثبت ازدواج در نیمه نخست امسال این استان نسبت به مدت مشابه پارسال 6.94 درصد کاهش نشان می دهد اما براساس همین آمار، ازدواج در شهرها بیشتر از روستاها است .

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهرگفت : آمارهای ثبت شده در دفاتر رسمی بیانگر پیشی گرفتن ازدواج جوانان مناطق شهری نسبت به روستاهای این استان است.

وی خاطر نشان کرد : چهار هزار و 548 واقعه ازدواج در استان بوشهر در نیمه نخست امسال به ثبت رسیده که این رقم در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و 887 مورد بوده است.

صالحی ادامه داد:همچنین دراین مدت 984 واقعه طلاق نیز در استان بوشهر ثبت شده که این شمار وقایع نسبت به مدت مشابه در سال قبل که 972 مورد بوده 1.23 درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود : بیشترین طلاق های ثبت شده در نیمه نخست امسال در استان بوشهر مربوط به مناطق شهری بوده و در مناطق روستایی نیز کاهش نشان می دهد.

صالحی نیا گفت: بیشترین طلاق ها و ازدواج های ثبت شده استان بوشهر در میان مردان مربوط به گروه سنی 25 تا 29 سال و در زنان نیز 20 تا 24 سال است.

وی اظهار کرد: بیشترین طلاق های ثبت شده در استان بوشهر در یک سال اول زندگی واقع شده است.

صالحی نیا در خصوص موالید نیز گفت: در نیمه نخست امسال 10 هزار و 421 ولادت در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 7.8درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: همچنین در این مدت یکهزار و 890 واقعه وفات نیز در استان بوشهر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 5.53درصد افزایش یافته است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار