مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه ارتباطی با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان در این استان افتتاح و اجرایی شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 28 August 2022

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات علی سملیان در آیین آغاز بهره برداری از پروژه های ارتباطاتی استان بوشهر در هفته دولت عنوان کرد: از این مجموع ۹ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی سه پروژه نیز آغاز شد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در روستای نورکارمخی بوشهر، روستاهای بوالفتح و والفجر دیلم، بوالفیروز، آقا میراحمد، درنگ، چاه دول، مکابری و تنگ فاریاب دشتستان، گاو سفید بزرگ گناوه، لاورده جم و اسلام آباد دشتی افتتاح و اجرا می‌شود.

سملیان اعلام کرد: پروژه‌ها از سوی شرکت های ایرانسل و ارتباطات سیار اجرا می‌شود و هزینه اجرای این سایت ها از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

علی باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر در ادامه این آیین اظهار کرد: یکی از عوامل توسعه اقتصاد در روستاها و تحقق عدالت اجتماعی ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی است.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همدلی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و تحقق عدالت در استان بوشهر برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار