استاندار بوشهر از افتتاح و اجرا طرح‌های مختلف در دشتستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این ‌هفته ۲۴۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۷۶۵ میلیارد تومان در دشتستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 24 August 2022

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان دشتستان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امروز در نخستین روز از هفته دولت با حضور مسئولان و مردم طرح‌های مهمی در شهرها و روستاهای دشتستان افتتاح و با عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها دارای آثار اجتماعی بزرگی است افزود: آغاز ساخت 500 واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن از جمله برنامه‌های امروز در دشتستان بود که این طرح تا ساخت 2 هزار واحد مسکونی افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ درودگاه در دشتستان خبر داد و بیان کرد: امروز یکی از مطالبه جدی مردم روستای درودگاه دشتستان در هفته دولت محقق و پلی با طول 164 متر و با اعتبار 40 میلیارد تومان آغاز شد.

محمدی‌زاده، الحاق 75 هکتار اراضی به شهرک صنعتی برازجان را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های برق‌رسانی دشتستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که افتتاح پست برق تقویت فشار با اعتبار 120 میلیارد تومان از آن جمله است.

وی با بیان اینکه این طرح، برق مناطق مختلف دشتستان را تقویت می‌کند افزود: همچنین در نخستین روز از هفته دولت عملیات اجرایی شبکه آبیاری تحت فشار شبانکاره آغاز شد.

استاندار بوشهر وسعت اجرا طرح تحول آبیاری نوین در دشتستان شبانکاره را 8 هزار و 700 هکتار دانست و بیان کرد: در فاز نخست 290 هکتار نخیلات شبانکاره تحت پوشش طرح تحول آبیاری قرار می‌گیرد و بر اساس وعده پیمانکار تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود.

محمدی‌زاده از افتتاح ایستگاه پمپاژ آب برای 2 هزار و 400 هکتار اراضی کشاورزی دشتستان خبر داد و افزود: طول خط انتقال این طرح 5.4 کیلومتر و برای اجرا آن 68 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز اجرا طرح‌های شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در هفته دولت 246 پروژه با سرمایه‌گذاری 765 میلیارد تومان در دشتستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار