در پي درگذشت مرجان نازقليچي، فرماندار بندر تركمن در فاجعه منا، معصومه ابتكار و شهيندخت مولاوردي، معاونان رييس‌جمهوري در حوزه محيط زيست و زنان در پيام‌هاي جداگانه‌اي ياد اين درگذشته را گرامي داشتند.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 03 October 2015
تابناک بوشهر: معصومه ابتكار در صفحه اينستاگرام خود با ذكر خاطره‌اي از مرحومه نازقليچي نوشت: «خانم مرجان نازقليچي را مردادماه امسال كه همراه هيات معاون اول رييس‌جمهور به آشوراده رفتم، ديدم. بانويي توانا، با تجربه، فعال و علاقه‌مند به خدمت. او فرماندار بندر تركمن بود. مي‌گفت در مهار آتش سوزي ميانكاله همه نيروهايي را كه مي‌توانسته به منطقه گسيل كرده. از اولين روزهاي فاجعه منا شنيدم كه جزو مفقودين است و امروز خبر آمد كه نامش را در ميان درگذشتگان قرار داده‌اند... باورم نمي‌شود... براي خانواده آن بانوي فرهيخته و همه بازماندگان درگذشتگان اين حادثه آرزوي صبر دارم.»



شهيندخت مولاوردي هم در يادداشتي كوتاه در صفحه فيس بوكش، تاثر خود را از درگذشت خانم مرجان نازقليچي، فرماندار بندر تركمن كه در فاجعه منا جان باخت، بيان كرده و نوشته است: «در شب عيد سعيد غدير و ولايت مولاي‌مان علي(ع) با قلبي مالامال از درد و آكنده از غم، به ماتم ۴۶۴ نفر از عزيزان هموطن‌مان، قربانيان فاجعه منا نشسته‌ايم. يكي از اين جانباختگان فرماندار پرتلاش و سختكوش و نمونه بندر تركمن خانم مــــرجان نازقليچي است كه بعد از چند روز انتظار و شنيدن اخبار ضدونقيض بـالاخره نــامش در ليست نهايي جانباختگان جاي گرفت. دو روز پيش كه با استاندار محترم گلستان تماس گرفتم تا آخرين اخبار را در اين مورد داشته باشم هنوز جاي اميدواري بود تا در جمع مفقودين اثري از ايشان يافت شود اما امروز همه اميدها از دست رفت.



 انگار همين ديروز بود كه قبل از سفر پيامكش را دريافت كردم. در حافظه گوشي‌ام دنبال پيام مي‌گردم و به سيلي از پيام‌ها مي‌رسم كه در اين مدت بين ما ردوبدل شده است. آخرين بار در مراسم افطاري رييس‌جمهور با فعالان حوزه زنان ديدمش كه طبق معمول با لباس زيباي تركمني حضور پيدا كرده بود. يك چشم اشك و يك چشم خون آخرين پيامش را مي‌‌خوانم: «سلام اكنون كه با لطف خداوند منان عازم سرزمين وحي هستم و توفيق خداحافظي و طلب حلاليت از كليه عزيزان به صورت حضوري حاصل نشد، ضمن عرض ارادت طلب حلاليت مي‌نمايم. مرجان ناز قليچي» و پاسخ من به پيام دريافتي: «حجكم مقبول و سعيكم مشكور التماس دعا».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار