با حضور معاون حقوقى و امور مجلس جمعیت هلال احمر احسان ایزدپناه به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 24 May 2022

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد

به گزارش تابناک بوشهر، مراسم معارفه مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر ظهر امروز با حضور معاون امور حقوقى و مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و سایر مقامات استانی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون حقوقى و امور مجلس جمعیت هلال احمر در این مراسم با گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر به جایگاه کشور در بلایای طبیعی پرداخت و اظهار داشت: ایران اسلامی در رسیدگی به بلایای طبیعی جایگاه برتر در جهان دارد.

نامدار عبدالهیان حوادث در ایران به نسبت جمعیت را بیش از دیگر نقاط جهان دانست و بیان کرد: آمار حوادث نسبت به جمعیت آن 4 برابر است و ایران پس از هند، بنگلادش و چین جز کشورهای دارای حوادث زیاد در آسیا است.

وی ایران را کشوری حادثه‌خیز در عرصه بلایای طبیعی دانست و تصریح کرد: بیش از 30 مورد از انواع وقایع در دنیا در ایران ثبت شده است.

معاون جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به وضعیت امکانات و تجهیزات امدادی و خودروی افزود: با فراهم شدن زمینه و تعامل همه جانبه دولت و مجلس امکانات و جایگاه جمعیت هلال احمر بهتر از گذشته می‌شود و شاهد پیشرفت بهتری در این زمینه خواهیم بود.

عبدالهیان بیان کرد: تعامل مجلس شورای اسلامی و دولت نقطه عطفی در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و نشان از توجه ویژه به این نهاد امدادی و خدمات‌رسان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر هم وضعیت حوادث در استان را برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان بوشهر هر سال شاهد ثبت وقوع برخی حوادث هستیم که هلال احمر نقش ویژه‌ای در رسیدگی به آسیب‌دیدگان دارد.

علی باستین با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره در همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها گوناگونی شرکت می‌کند افزود: آموزش بسیار مهم است و بسط و گسترش فرهنگ امدادی در جامعه یک ضرورت است.

در این مراسم از خدمات غلامرضا حاجیانی مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر قدردانی و احسان ایزدپناه به‌عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار