سازمان اطلاعات سپاه امام صادق(ع) بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای از کشف ۱۸۶ تُن کالای اساسی احتکار شده در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 18 May 2022

به گزارش تابناک بوشهر، سازمان اطلاعات سپاه امام صادق (ع) بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای از کشف ۱۸۶ تُن کالای اساسی احتکار شده در این استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: مردم عزیز و انقلابی استان بوشهر؛ سازمان اطلاعات سپاه استان بوشهر با اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی و واقعی‌سازی هدفمندی یارانه‌ها، در راستای انجام وظایف ذاتی خود در جهت کمک به دولت برای اجرای بهتر طرح و تأمین معیشت مردم و جلوگیری از سوء استفاده احتکارکنندگان گام بر می‌دارد.

به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تلاش برخی سودجویان اقتصادی جهت برهم زدن نظم بازار، معیشت و آرامش روانی جامعه، اقدام به توقیف ۱۸۶.۵ تن کالای اساسی احتکار شده شامل ۱۴۸ تن شکر، ۲۵ تن مرغ، ۱۰ تن برنج، ۳.۵ تن آرد به همراه ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی در استان و بازگرداندن این کالاها به شبکه توزیع نموده و پرونده متخلفان نیز در دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی می‌باشد.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: این سازمان ضمن هشدار نسبت به هرگونه فعالیت مخرب اقتصادی اعلام می‌دارد برخورد قاطع با احتکار کالا را در دستور کار قرار داده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۴ در این خصوص می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار