کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی‌نقشه‌های هواشناسی این استان تا اواسط هفته جاری با تمرکز بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی میزبان پدیده ریزگردها است.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 09 April 2022

علیرضا بهادری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان غلظف گرد و غبار در استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده پایین پیش‌بینی می‎شود و به طور کلی هوای این استان در این روزها تمیز نیست ولی غلظت گرد و غبار آن نیز میزان بالایی ندارد.

وی ادامه داد: فردا و پس فردا با شمالی شدن جهت وزش باد، دما در استان بوشهر به طرز محسوسی کاهش می‎یابد اما از اواخر هفته به صورت مجدد کاهشی می‎شود.

بهادری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در روزهای یکشنبه و دوشنبه به سبب وزش باد شمال غربی، دریا در برخی از ساعت‌ها تا حدودی مواج و متلاطم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گرد و غبار و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‎شود.

بهادری اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و از فردا به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

بهادری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد ساعت ۱۴:۰۸ و جزر ۲۳:۲۵ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار