مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته مناببع طبیعی توزیع ۷۰ هزار اصله‌ نهال رایگان بین متقاضیان و بهره‌برداران آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 09 March 2022

به گزارش تابناک بوشهر، روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم روز چهارشنبه به نقل از غلامرضا منتظری در آیین غرس نهال در جوار یادمان شهید گمنام واقع در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کاشت این تعداد نهال به منظور توسعه فضای سبز و جنگل، حفظ عرصه‌های طبیعی و احیای جنگل ها انجام شده است.

وی یادآورشد: عرصه‌های جنگلی استان بوشهر در سطح ۴۸۳ هکتار تشکیل شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به‌ شعار هفته منابع طبیعی" ایران سرسبز _ ایران قوی، همه با هم، جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی" باید با همکاری مردم، نهادهای دولتی و تشکل های مردم نهاد بتوانیم در تحقق این شعار و با عزم ملی برای توسعه فضای سبز استان که به حیات انسان مرتبط است مشارکت و همکاری نماییم.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دیلم نیز گفت: در راستای تثبیت مالکیت دولت ، برای بیش از ۴۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی ، سند تک برگ کاداستری صادر و دریافت شده است.

پرویز غلامی افزود: نخستین رسالت ما در حراست از این منابع خدادادی با نگاهی همه جانبه و با همکاری آحاد مردم ، حفظ کردن طبیعت به معنای واقعی است.

وی یادآورشد: در هفته منابع طبیعی ۲۰۰۰ اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح شهرستان دیلم کاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار