معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به ظرفیت منحصر به فرد این استان در بخش های مختلف از سرمایه گذاران کشور دوست و برادر عمان برای حضور فعال در این زمینه دعوت و استقبال می شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 09 March 2022

به گزارش تابناک بوشهر، محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در نشست با عبدالله بن خمیس الکعبی مستشار مجلس الدوله سلطنتی عمان در محل استانداری بوشهر افزود: روابط حسنه فی مابین دولت و مردم دو کشور ایران و عمان الگویی مناسب در روابط کشورهای حوزه خلیج فارس است که امید است این روابط بویژه در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری توسعه یابد.
وی یادآورشد: بوشهر پایتخت انرژی کشور با ذخایر عظیم گاز و پتروشیمی است که می تواند به قطب انرژی جهانی تبدیل شود.

معاون استاندار بوشهر اظهارداشت: همچنین ظرفیتهای عالی در آبزی پروری، تولید خرما با بیش از ۶ میلیون نخل و همچنین منطقه آزاد بوشهر با ۲۶ هزار هکتار و سایر بنادر استان آماده سرمایه گذاری است.

وی اضافه کرد: فرصت و ظرفیت های مناسب گردشگری و بوم گردی در استان بطور ویژه در سفر هیات دولت مد نظر قرار گرفت و جهت توسعه استان اعتبارات خوبی جهت ایجاد زیرساختها بویژه در راه آهن و اتصال به شبکه ریلی کشور و توسعه و تجهیز بنادر تخصیص داده شده است.

عبدالله بن خمیس نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم با فرهنگ بوشهر اعلام آمادگی کرد که در نشست های آینده با مسئولان اقتصادی استان زمینه های مشترک سرمایه گذاری در استان بوشهر و عمان بررسی و نسبت به توسعه روابط اقتصادی با محوریت بوشهر اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار