فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: با افزایش سهمیه آرد مشکل تامین آرد مورد نیاز نانوایی های این شهرستان برطرف شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 12 January 2022

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالله نادری ظهر روز سه شنبه در جلسه کمیسیون آرد و نان دشتی افزود: در روزهای اخیر شهروندان شهرستان برای تامین نان مورد نیاز با مشکلاتی مواجه بودند که پیگیری‌های بعمل آمده سهمیه آرد شهرستان افزایش یافته است.

وی افزود : سهمیه آرد روزانه شهرستان به ۵۰۰ کیسه افزایش یافته است که امیدوارم با نظارت مستمر و همراهی متصدیان نانوایی ها از این پس شهروندان برای تامین نان مورد نیاز روزانه مشکلی نداشته باشند.

نادری گفت: در زمان حاضر ۳۵ بازرس به صورت مستمر در زمینه رعایت ساعات پخت، بهداشت فردی و محیط و با کیفیت خوب نان نظارت خواهند داشت.

فرماندار دشتی بااشاره به فروش آرد توسط برخی نانوایی ها و عدم رعایت ساعت پخت افزود: با تخلفات نانوایی ها در زمینه فروش آرد در بازار آزاد و عدم رعایت شیوه های نامه های بهداشتی و ساعات پخت به شدت برخورد خواهد شد وبا دستور کمیسیون تعزیرات ویژه گندم آرد و نان نانوایی پلمپ و سهمیه آن قطع خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت پخت نان در سه وعده صبح، ظهر و عصر توسط تمام نانوایی ها از بازرسان خواست با نظارت مستمر و منظم زمنیه تامین نان خوب و با کیفیت برای شهروندان فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار