معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مسئولان این استان فقط نظاره‌گر مسائل و مشکلاتی که توسط مردم فضای مجازی مطرح می‌شود نباشند بلکه به آنها پاسخ بدهند و پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 12 January 2022

به گزارش تابناک بوشهر، روابط استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از محمد تقی ایرانی در نشست شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر افزود: درحالیکه مدیران و مسئولان ادارات و مسئولان روابط عمومی آنها در فضای مجازی فعال هستند و مردم به بیان مسائل و مشکلات خود می‌پردازند، ولی کسی پاسخگوی آنها نیست.

وی ادامه داد: فضای مجازی فاصله بین مردم و مسئولان را کم کرده است ولی برخی مدیران و مسئولان فقط نظاره گر هستند و نه پاسخی به مردم می‌دهند و نه موضوع های مطرح شده را دنبال می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فضای مجازی فرصت است که شناخت مسائل را برای ما روان کرده است و باید از آن بخوبی استفاده کرد و پاسخگوی مسائل مطرح‌شده باشیم.

وی افزود: مردم مطالبات خود را در فضای مجازی بیان می‌کنند و مسئولان باید بشنوند؛ نباید در مقابل فریاد، خواهش و درخواست مردم سکوت کنیم بلکه باید با پیگیری مشکل را حل کرد.

ایرانی بابیان اینکه مردم به دولت امید بسته‌اند اظهار کرد: مردم این سرزمین نجیب، آرام، متدین و شریف هستند اما ما مسئول هستیم و باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

به گفته ایرانی برخی از مدیران روابط عمومی از کمبود امکانات و نیروی انسانی گلایه دارند که در این شرایط پذیرفتنی نیست؛ دنیا در حال پیشرفت و فناوری‌های نوین روز به روز در حال گسترش مهمترین ابزار در دست روابط عمومی، یک گوشی تلفن همراه است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف، نیازهای یک روابط عمومی را تأمین کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: روابط عمومی‌ها تنظیم کننده روابط بین مردم و دولت و حکومت هستند و در این مسیر باید بخوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی بیان کرد: در گذشته که گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی وجود نداشت، روابط عمومی‌ها و مدیران برای شناخت مسائل و مشکلات مردم نیاز به فعالیت گسترده‌ای داشتند ولی اکنون مردم براحتی می‌توانند مسائل خود را عنوان که مسئولان هم باید به این موضوع ها رسیدگی کنند.

ایرانی تاکید کرد: برخی از مدیران روابط عمومی می‌گویند ابزار به ما بدهید تا کار کنیم، کسی که اینگونه سخن می‌گوید هیچ شناختی از روابط عمومی ندارد زیرا تعریف خوبی از روابط عمومی ارائه نداده‌ایم.

وی ادامه داد: در خیابان هم که در حال عبور هستیم شرایط برای کار روابط عمومی ها فراهم است باید کار خود را انجام دهند، مردم مخاطب و جامعه هدف ما هستند و برای ارتباط با مردم به ابزار خاصی و به نیرو و تجهیزات نیاز نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار