مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهرگفت: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۴۸۰ مورد گاز رسانی رایگان برای خانه‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 11 January 2022

به گزارش تابناک بوشهر، محمد رضا میری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ مورد گاز رسانی خانه های جامعه هدف کمیته امداد در این استان انجام شده است افزود: پنج هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو فاقد انشعاب گاز در این استان شناسایی شده که خانه‌های آنها نیازمند لوله کشی گاز است.

میری یادآور شد: میانگین هر فقره لوله کشی گاز ۱۰ میلیون تومان برآورد شده است که پنج میلیون تومان از این مبلغ از سوی کمیته امداد به صورت بلا عوض پنج میلیون تومان دیگر به صورت تسهیلات بدون بهره در اختیار خانوارها قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرگفت: جامعه هدف این طرح بیشتر مددجویان روستایی هستند و امید می‌رود تا پایان سال تمام خدمات پیش‌بینی شده در بخش لوله کشی گاز خانه‌های مددجویان نیازمند به انجام برسد.

وی با بیان اینکه واگذاری انشعاب گاز از سوی شرکت گاز به مددجویان زیر پوشش رایگان است گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز انشعاب گاز دریافت نکرده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از کمیته امداد به شرکت گاز مراجعه کنند تا در کمترین زمان از این امکانات بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار