امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اقتدار و قدرت نیروی جبهه مقاومت افزایش یافت که این مهم نشان از اهمیت و جایگاه شهید در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 11 January 2022

به گزارش تابناک بوشهر، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز سه شنبه به نقل از آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین یادواره شهدای شهرستان دیلم افزود: اثر شهید سلیمانی از سپهبد سلیمانی بیشتر است و در زمان حیاتش یک شخصیت بزرگ و ارزشمند بود که از دنیا عبور کرد و بسیار در جهان تاثیرگذاری داشته است.

وی با بیان اینکه شهید با شهادتش تحولاتی مهم در عرصه‌های گوناگون ایجاد می‌کند اظهار داشت: شهید ضمن ارتقا شخصیتی و حیات جاودان، اقتدار ملی و عزت خانوادگی به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: شکست دشمنان و استکبار جهانی در برابر ملت غیور ایران به سبب حماسه شهدا و جانفشانی این عزیزان است که راه، مسیر و آرمان امام حسین (ع) را انتخاب کرده‌اند.
وی شهید را حیات‌بخش دین دانست و بیان کرد: خون و نام شهید از بین رفتنی نیست و همیشه تاریخ زنده و جاودانه است و اقتدارآفرین هر جامعه هستند.

امام جمعه بوشهر: شهادت سلیمانی اقتدار جبهه مقاومت را افزایش داد
صفایی بوشهری با اشاره به جایگاه شهدای گرانقدر در عرش و زمین گفت: شهیدان با ایثارگری و جانفشانی ضمن اینکه حیات جاودانه برای خود ایجاد کردند اقتدار ملی و بقا دینی را به ارمغان آوردند.
وی بیان کرد: حیات جاودانه، عزت خانوادگی، اقتدار ملی و بقا دینی از آثار شهادت و شهید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: شهرستان دیلم از دیرباز معدن ایمان، مجاهدت و اقتدار در عرصه ملی و دینی است که تقدیم ۸۶ ‌شهید در دوران دفاع مقدس، آزادگان، جانبازان و مردم ولایت‌مدار، موید این ادعا است.

در این آیین معنوی برنامه‌های حزین مختلفی شامل مداحی توسط مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی سلحشور، رونمایی از تمثال شهید مرتضی غلامی ( دشتی نظری ) و سرود با حضور گرم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و گسترده و پرشور مردم ولایتمدار شهرستان دیلم در مصلای جمعه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار