معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر اتباع مختلف از راه زمینی، هوایی و دریایی را پذیرا است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هنگام ورود تبعه خارجی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و اگر فردی واکسن نزده باشد باید در شناور خود قرنطینه بماند و اجازه ورود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 10 January 2022

به گزارش تابناک بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: ویروس کرونا هر روز شکل و رنگ عوض می‌کند بنابراین کاهش روند ابتلا و بستری ناشی از ویروس کرونا باعث عادی انگاری جامعه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشود.

وی بیان کرد: هرگونه ساده و عادی انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شعله‌ور شدن دوباره این ویروس در جامعه می‌شود، نباید اجازه دهیم با ساده‌انگاری موجب تعطیلی دوباره اصناف، مشاغل و بازار شویم.

ایرانی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هیچ منافاتی با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و آموزشی ندارد افزود: جامعه باید با رعایت موازین بهداشتی به زندگی عادی بازگردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: تزریق دوزهای واکسن توسط کارکنان دولت و سایر قشرهای مردم و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی ضروری است.

ایرانی با بیان اینکه کرونا باعث شد بسیاری از دیدگاه‌ها در حوزه اجتماعی تغییر کند، افزود: این ویروس به ما نشان داد که به این نوع سبک از زندگی هم توجه کنیم همچنین سویه‌های جدید ما را هشدار به مواظبت بیشتر می‌دهند تا دچار عادی انگاری نشویم.

وی با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با فعالیت‌های علمی اقتصادی فرهنگی و غیره ارتباطی ندارد، تأکید کرد: مردم صدمات و لطمات زیادی از قِبَل کرونا دیده‌اند به‌ویژه فعالان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... هرچند دولت حمایت‌هایی انجام داد اما این حمایت‌ها کافی نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه سلامتی جامعه برای ما در اولویت همیشگی قرار دارد، گفت: ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید جزئی از سبک زندگی ما شود تا وادار به اعمال محدودیت نشویم.

ایرانی با بیان اینکه در تأمین واکسن کرونا مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: اکنون با نظارت‌های خوب دولت و پیگیری‌های رئیس‌جمهور بهترین واکسن‌های کرونا را وارد می‌کنیم و تولیدات داخلی خوبی را نیز داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر اتباع مختلف از راه زمینی، هوایی و دریایی را پذیرا است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هنگام ورود تبعه خارجی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و اگر فردی واکسن نزده باشد باید در شناور خود قرنطینه بماند و اجازه ورود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار