در سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی از سامانه جامع اطلاعاتی در بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 26 December 2021

معاون هماهنگ کننده سپاه حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت فرودگاهی در کشور گفت: در سال ۶۳ و زمانی که دشمن جبهه جدیدی را در آن ایام برای صنعت هوایی کشور طراحی کرده بود امام با ورود مستقیم خود و در یک تدبیر راهگشا فرمان تشکیل سپاه حفاظت فرودگاهی را در کشور صادر کرد.


سردار موسوی ایمان و اخلاص نیرو‌های سپاهی را زمینه صدور تشکیل سپاه حفاظت توسط امام راحل عنوان کرد و افزود: اعضای سپاه حفاظت فرودگاه‌ها با جان و دل امنیت پرواز‌ها را تامین کردند و تا به امروز از هر هواپیماربایی جلوگیری کرده اند و عملکرد موفق ۱۰۰ درصدی را داشتند


وی گفت: امروز در صنعت هوانوردی کشور نیاز به یک تفکر سیستمی داریم تا همه ارگان‌های مستقل و مستقر در فرودگاه‌ها را در این ارتباط و تعامل بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و نتیجه آن خدمت رسانی مطلوب به همه مردم باشد.


سردار موسوی اضافه کرد: راهبرد دشمن امروز ناراضی کردن مردم از نظام است و در تقابل آن و وظیفه همگان است که در مسیر رضایتمندی مردم حرکت کنند.


در این آیین با حضور معاون هماهنگ کننده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سامانه جامع اطلاعاتی که توسط اطلاعات سپاه حفاظت استان بوشهر طراحی شده بود رونمایی شد.


به گفته سردار موسوی قرار است این سامانه جامعه اطلاعاتی در سایر فرودگاه‌های کشور عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار