کد خبر: ۱۰۱۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 25 December 2021

جزیره قشم یکی از زیباترین جزیره‌های دنیا است. این جزیره در خلیج فارس قرار دارد. جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در این جزیره می‌توانید پیدا کنید. گشت و گذار در این جزیره شما را با رستوران‌های زیادی نیز آشنا خواهد کرد.

بهترین رستوران‌های قشم برای شکم‌گردی

ماهی برشته، کباب زغالی، کلمبا، موفلک، عنکاس، نان توموشی، برنج دیشو و... اینها غذای محلی جزیره قشم است. شکم‌گردی نوعی گردشگری است که به مبحث غذا و خوراک اختصاص دارد. برای این بحث زیبا و جذاب انتخاب رستوران در جزیره قشم بسیار مهم است. بدون شک دانستن اسم چند رستوران در جزیره قشم خالی از لطف نیست.

 

رستوران دریا قشم

رستوران دریا بزرگ‌ترین رستوران جزیره قشم است. این رستوران با انواع غذاهای دریایی و محلی از مسافران و مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران دریا اولین رستوران غذاهای دریای در جزیره قشم است.

فضای داخلی مجموعه با چوب ساخته شده است. معروف‌ترین غذای این رستوران خوراک بشقاب دریایی است. این بشقاب از غذاهایی ماهی سوخاری، میگو، قلیه و پودنی تشکیل شده است. دیگر غذاهای خوشمزه این رستوران ماهی سرخ شده، چلو کباب کوبیده و چلو میگو سوخاری است.

این رستوران فقط زمان ناهار خدمات ارائه خواهد کرد. ساعت کاری رستوران دریا 12 ظهر تا 6 عصر است. سفر به جزیره قشم نیاز به اقامتگاه دارد. برای رزرو اقامتگاه از سامانه جاباما اقدام کنید. جاباما با انواع مختلف اقامتگاه برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران فعالیت می‌کند.

رستوران دریا در جزیره قشم، شهر درگهان این جزیره است. مجتمع تجاری دریا این رستوران را در خود جای داده است.

رستوران خاله قشم

یکی از غذاهای جنوبی که طرفداران زیادی نیز دارد سمبوسه و فلافل است. رستوران خاله از دسته رستوران‌ها و فست فودهایی است منوی غذاهای جنوبی را به صورت کامل دارد. این رستوران توسط یک بانوی با سلیقه و آشپز درجه یک، اداره می‌شود.

رستوران خاله از معروف‌ترین رستوران‌های جزیره قشم است. فلافل، سمبوسه، ماهی مرکب، میکس کوسه و میگو، صدف و... قسمتی از غذاهای لذیذ این رستوران محلی است. روش سرو غذا در این رستوران به صورت سلف سرویس است. قسمتی از غذاها نیز به شکل ساندویچ به مشتری‌ها ارائه خواهد شد. طعم لذیذ غذاهای رستوران خاله را تا مدت زیادی به خاطر خواهید آورد.

قیمت ارزان غذاهای رستوران خاله همراه پذیرایی در محیط باز جذابیت این رستوران را صد برابر خواهد کرد. فضای این رستوران دوستانه و صمیمی است و در چنین محیطی از مهمانان پذیرایی خواهد شد. کیفیت غذاهای رستوران خاله بسیار خوب است و همیشه از مواد غذایی تازه برای پخت غذا استفاده می‌شود.

رستوران خاله کنار قلعه پرتغالی‌ها قرار گرفته است. این رستوران از ساعت 7 عصر تا 10 شب پذیرای مهمانان خود است. اقامت در جزیره قشم با جاباما ممکن خواهد بود. مراجعه به این سایت به شما امکان رزرو اقامتگاه‌های بوم‌گردی مانند اقامتگاه نخل ناخدا را می‌دهد. برای رزرو هتل ‌های قشم نیز باید به سامانه جاباما رجوع شود. این سامانه همیشه به شما گزینه‌های خوبی را معرفی خواهد کرد.

رستوران آبشار قشم

قدیمی‌ترین رستوران قشم رستوران آبشار است. این رستوران دو شعبه در جزیره قشم دارد. گشت و گذار و تفریح شما هر زمان در مجتمع مرجان به اتمام رسید برای صرف غذا می‌توانید به رستوران آبشار مراجعه کنید.

رستوران آبشار قشم به دلیل غذاهای دریایی معروف است. غذاها در این رستوران به علت ادویه زیاد شهرت پیدا کرده است. میگو سوخاری این رستوران طرفداران زیادی دارد. رستوران آبشار غذاهای غیردریایی نیز دارد. این رستوران سلیقه‌های زیادی را در نظر گرفته است.

مبلمان رستوران رنگ تیره دارد. این مبلمان در یک سالن بزرگ و بسیار پر نور قرار گرفته است. اولین شعبه این رستوران در میدان شهدای گمنام قرار گرفته است. شعبه دوم را در بلوار ولی‌عصر بالاتر از میدان گل‌ها ساخته‌اند.

اگر قصد دارید چند روزی را در این جزیره سپری کنید اقامتگاه خود را باید از جاباما رزرو کنید. این سامانه اقامتی بزرگ به شما خدمات ارزنده‌ای خواهد داد. رزرو و اجاره اقامتگاه از جاباما نفع شما را نیز دربردارد.

بهترین رستوران‌های قشم برای شکم‌گردی

رستوران قلعه قشم

بهترین رستوران ‌های قشم ویژگی و خصوصیاتی برای خود دارند. یک رستوران به دلیل غذای دریایی مشهور خواهد شد رستوران دیگر به دلیل غذاهای محلی طرفدار پیدا خواهد کرد. یکی از بهترین رستوران‌های جزیره قشم رستوران قلعه است.

این رستوران نزدیک به قلعه پرتغالی‌ها ساخته شده است. معماری رستوران از قلعه پرتغالی‌ها الهام گرفته و در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. زمان صرف غذا صدای امواج به گوش شما خواهد رسید. لازم به ذکر است که گفته شود از داخل رستوران ساحل را نیز خواهید دید.

 نمای رستوران با داخل آن کاملا متفاوت است. دکوراسیون داخلی رستوران قلعه بسیار ساده طراحی شده است. ویژگی منحصر به فرد این رستوران منوی شفاهی آن است. لیست غذا بر اساس صیدی که صیادان انجام داده‌اند اعلام خواهد شد.     

خوراک کوسه، خرچنگ، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو از جمله غذاهای لذیذ این رستوران است. رستوران قلعه توسط افراد بومی و محلی اداره می‌شود و ساعت پذیرش خود را برای شب‌ها در نظر گرفته است. صید تازه صیادان باعث تازگی غذاهای دریایی رستوران قلعه است.

رستوران قلعه قشم در میدان ولایت جزیره قرار دارد. این رستوران جنب قلعه پرتغالی‌ها است. قشم در تمامی فصول سال یکی از مقاصد سفر برای عاشقان مسافرت خواهد بود. علاقه‌مندان به سفر برای اقامت باید به سایت جاباما مراجعه کنند و بهترین اقامتگاه را رزرو کنند.

هتل‌های قشم، بوم‌گردی قشم و دیگر نوع اقامتگاه‌های قشم در جاباما گنجانده شده است. این سایت بهترین سامانه و مرکز برای رزرو و اجاره اقامتگاه خواهد بود.

رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم جایگاه ویژه‌ای در جزیره قشم دارد. این رستوران غذاهای ایرانی و دریایی را در لیست غذایی خود گنجانده است. مرغ، انواع خوراک، انواع کباب، استیک، میگو پفکی، خورشت قلیه ماهی و... غذاهای معروف این رستوران خواهد بود.

ویژگی این رستوران سرو غذا به صورت سلف سرویس است. قیمتی که برای غذاها در رستوران نعیم در نظر گرفته شده مناسب است. طعم خوش غذا بیشتر مسافران را وادار می‌کند یک بار در این رستوران غذایی را سفارش دهند.

غذاهای این رستوران بسیار رنگارنگ است و در فضایی دنج و خلوت رستوران به مشتری‌ها ارائه خواهد شد. رستوران نعیم از ساعت 12 ظهر به مدت سه ساعت برای وعده ناهار مشتری خواهد پذیرفت. وعده شام را ساعت 7 بعد از ظهر شروع خواهد کرد و تا نیمه شب ادامه خواهد داشت. بهترین رستوران‌های قشم را فراموش نکنید. این رستوران در میدان امامقلی‌خان، کنار شهرک ساحلی قرار گرفته است.

بهترین رستوران‌های قشم برای شکم‌گردی

جاباما رزرو و اجاره اقامتگاه شما را بر عهده دارد. مراجعه به این سایت و رزرو اقامتگاه باعث خواهد شد اقامت راحت و آسوده‌ای داشته باشید. جزیره قشم یکی از بزرگ‌ترین جزایر ایران در خلیج فارس است.

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار