کاروان روایت حبیب در آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن (ع) آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، کاروان هنری «روایت حبیب» نخستین حضور خود در استان بوشهر را با برپایی واحد نمایش سیار با هنرمندان هم استانی در امامزاده عبدالمهیمن (ع) در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص) آغاز کرد.

بوشهر میزبان ششمین برنامه از مجموعه برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» با محوریت شهید سلیمانی عصر روز جمعه ۲۶ آذرماه شد.

در بخش دیگری از این مراسم اجرای جذاب و یادآوری حماسی حاج قاسم سلیمانی، گروه سرود «معراج» به سرپرستی حسین بردبار بانام «سردار آسمانی» بود که در سال گذشته تولید و در دومین سالگرد سردار دل‌ها در این برنامه رونمایی شد.

آهنگ «مرد میدان» با صدای خواننده انقلابی استان بوشهر امین فرامرزی در رابطه با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نماد آزادی و حامی آزادی خواهان جهان بود اجرا شد.

در پایان‌بخش برنامه روز اول «روایت حبیب» نمایش محیطی «مجلسی برای سردار دل‌ها» تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری به نویسندگی و کارگردانی احمد قربانی و بازیگری فرانک بلور زاده و نقالی و پرده‌خوانی طوبا شیرکانی و شروه استاد علی ستوده اجرا و موردتوجه حاضران قرار گرفت.

برنامه «کاروان هنری روایت حبیب» تا روز یکشنبه با برپایی و اجرای برنامه‌های گوناگون در شهرهای استان بوشهر ادامه خواهد داشت و در ادامه عصر روز شنبه در شهر برازجان «دژ برازجان» و عصر یکشنبه در دلوار منزل رئیس‌علی دلواری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار