رئیس پلیس استان بوشهر گفت: ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه در استان بوشهر کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 18 December 2021

 

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویهبا اشاره به اینکه تمام محورها و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد و پایش در راستای برخورد با فعالیت متخلفان قرار دارد اظهار داشت: شناسایی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی انتظامی قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف نیم تن مواد مخدر در پوشش حمل هندوانه در یکی از محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی مخدر، مأموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در محور عسلویه به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شد و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حمل هندوانه این کامیون و جاسازی مواد مخدر در آن خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی با هوشیاری و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند از کامیون یاد شده 500 کیلوگرم تریاک که در زیر هندوانه جاسازی شده بود، کشف کنند.

سوسنی با اشاره به مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند، از خانواده‌ها به‌عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست، در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار