فرماندار تنگستان:
فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: مبلمان شهری دلوار باید براساس زیرساخت‌ها و فرهنگ عمومی این منطقه طراحی و تعریف شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 13 December 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، احمد لطفی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار بندر دلوار افزود: اولین کاری که شهردار باید با دقت، کیفیت و مطالعه به آن بپردازد بحث مبلمان شهری است.

وی بیان کرد: مبلمان و زیر ساخت‌هایی که در زادگاه شهید رئیسعلی دلواری تعریف می‌شود باید بر مبنای مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی طراحی شود که نیاز است یک مطالعه درست و دقیق در این حوزه اتفاق بیفتد تا شهرداری به عنوان مجری کار گام‌های اساسی و اصولی بردارد.

لطفی ادامه داد: شهرداری در حوزه زیر ساخت‌های سلامت شهری تلاش و کوشش بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه تامین زیرساخت‌های ورزشی که جوانان این منطقه نیاز دارند شهرداری با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که دراختیار دارد همکاری کند.

فرماندار تنگستان گفت: یکی از زیرساخت‌های اساسی و خدادادی منطقه دلوار دریا است که باید تلاش شود این موقعیت به پایتخت ذهنی رفاه و آرامش کسانی که در کنار آن هستند تبدیل شود و انتظار می‌رود شهرداری و شورای اسلامی شهر دلوار به خوبی به آن بپردازند.

لطفی یاد آورشد: شهرداری در حوزه اقتصاد با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و دریایی منطقه می‌تواند کارهای خوبی انجام دهد که باید شورای اسلامی شهر و شهرداری دلوار به این موضوع بیشتر بپردازند.

در این آیین یوسف توسلی به عنوان شهردار جدید دلوار معرفی و از خدمات عادل خیری سرپرست این شهرداری تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار