" بهاره سالخورده " ورزشکار مستعد و فوتسالیست بندرگناوه به تیم فوتسال باشگاه "السویق" عمان که در لیگ برتر این کشور حضور دارد، پیوست.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 30 November 2021

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکار گناوه‌ای که در لیگ دسته دوم فوتسال کشور با تیم ایراندخت کنگان حضور د اشت، قراردادی ۲ ساله با تیم السویق عمان منعقد کرده است.

رحمان عمادی افزود: این ورزشکار هم اینک در عمان بسر می برد.

بهاره سالخورده در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در روز گذشته وارد عمان شدم و در باشگاهی که قرارداد منعقد کردم حضور یافتم و درحال مقدمات کاری برای هماهنگی با این تیم هستم.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بازیکن تیم ایرانداخت کنگان بودم، از این باشگاه رضایت نامه اخذ و با تیم عمانی قرارداد ۲ ساله امضا کردم.

این بانوی فوتبالیست گناوه ای گفت: تیم عمانی که در لیگ برتر این کشور حضور دارد، با بررسی وضعیت آمادگی و حضور در تیم های ایرانی براساس فیلم و تحقیقات صورت گرفته پس از تائید، ویزا و دعوت نامه برایم ارسال کردند.

سالخورده بیان کرد: امیدوارم بتوانم شایستگی‌های یک دختر ایرانی را در خارج از مرزهای کشور نشان دهم.

وی افزود: قصد دارم با درخشش در تیم عمانی، علاوه بر پیوستن به تیم های معروف و مطرح دیگر خارجی، به عضویت تیم ملی در آیم.

بانوی ورزشکار گناوه‌ای گفت: باتوجه به علاقه زیادی که به این رشته دارم و هدفم رسیدن به جایگاه بالاتر است به علت نداشتن نماینده‌ای از گناوه به تیم ایراندخت کنگان پیوستم تا استعداد خود را بروز دهم.

وی بیان کرد: در شهرستان گناوه بانوان مستعد زیادی در رشته های ورزشی از جمله فوتسال وجود دارد که در صورت حمایت و پشتیبانی می توانند نماینده شایسته‌ای در میادین داخلی و خارجی باشند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار