استاندار بوشهرگفت: باتوجه به ساحلی بودن استان، ورزش‌های آبی و ساحلی از مزیت‌های ورزش استان هستند که توسعه این ورزش‌ها در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 25 November 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌ زاده روز پنجشنبه در دیدار با کادر فنی و بازیکنان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی با قدردانی از تلاش ها و موفقیت های آنان افزود: برای حمایت از فوتبال ساحلی استان آمادگی لازم وجود دارد و در این راستا اقدام‌های لازم با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های رشته ورزش فوتبال ساحلی ادامه داد: هزینه‌ها و البته درآمدهای فوتبال ساحلی با بقیه رشته‌ها قابل قیاس نیست و همت و موفقیت ملی‌پوشان بوشهری در این رشته ورزشی حاکی از تفکر بسیجی است که با مشکلات موجود به موفقیت‌های ملی و بین المللی دست پیدا می‌کنند.

محمدی‌زاده گفت: اینکه بازیکنان با حداقل داشته‌ها، افتخارات بزرگ کسب می‌کنند حکایت از تعهد و همت آنان به واسطه داشتن روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در مورد فوتبال ساحلی استان اظهارکرد: برای پیگیری مسائل و مشکلات فوتبال ساحلی از جمله زمین فوتبال ساحلی، احداث کمپ تیم ملی و انتخاب اسپانسر از صنایع نفت و گاز، معاون عمرانی استاندار مامور به رسیدگی این امور خواهد بود.

استاندار بوشهر افزود: همچنین با توجه به آغاز نهضت ساخت مسکن در استان، ورزشکاران واجد شرایط در اولویت قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار