دادستان شهرستان کنگان از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر از قاچاقچیان در بندر کنگان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 23 November 2021

 

اکبر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر کنگان با اشاره به برقراری امنیت پایدار در این بندر اظهار داشت: رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی، کاهش اطاله دادرسی، حبس‌زدایی و پیشگیری از جرایم در اولویت برنامه‌های دستگاه قضا در کنگان قرار دارد.

وی با اشاره به برخورد قاطع با سوداگران مرگ از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) با مشارکت 2 استان جنوبی، پس از انجام رصد و پیگیری مداوم دقیق اطلاعاتی بر فعالیت جابجایی بزرگ مواد مخدر، باند سوداگران مرگ در بندر کنگان متلاشی شد.

دادستان کنگان با بیان اینکه این باند ضمن تخلیه و دپو محموله‌های تریاک، نقش مهمی در انتقال مواد مخدر به استان‌های مختلف داشت خاطر نشان کرد: از این باند بیش از 1.5 تن معادل یک هزار و 530 کیلوگرم تریاک در 2 منزل مسکونی در شهرستان کنگان کشف شد.

احمدی با اشاره به پیگیری متهمان و قاچاقچیان این پرونده تصریح کرد: اقدامات قضایی لازم برای دستگیری عوامل اصلی این باند قاچاق مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: بندر کنگان در امنیت کامل قرار دارد و همکاری ساحل‌نشینان با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در معرفی قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد با متخلفان ستودنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار