رییس شورای شهر بوشهر گفت: سال ۱۴۰۱ سال نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر بوشهر خواهد بود و اعتبار ویژه‌ای جهت این امر اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، جعفر پورکبگانی در سومین نشست مردمی شورا در پویش چهل و هشت هفته خدمت چهل و هشت جلسه پاسخگوی در چهل و هشت مسجد با اهالی کوی جبری در مسجد صاحب الزمان این محله اظهار داشت: با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری یک ظرفیت بسیار خوب در حوزه عمرانی شهرداری رقم می‌خورد و این کارخانه می‌تواند نقش مهمی در آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر داشته باشد و قابلیت درآمدزایی برای شهرداری نیز خواهد داشت.

رییس شورای شهر بوشهر افزود: توجه به درآمدهای پایدار و استفاده از ظرفیت بازار سرمایه با توجه به دوهزار میلیارد تومان سرمایه غیر منقول شهرداری که می‌تواند یک فرصت بسیار خوب برای توسعه شهر بوشهر باشد که خوشبختانه اقدامات اولیه انجام شده است .

پورکبگانی گفت: پیگیری مطالبات در وزارتخانه و سازمانها در تهران یکی از نقاط ضعف در استان ما بوده که مقرر شد هر دو هفته یکبار جلساتی با سازمانها و وزارتخانه‌های مربوطه در تهران داشته و پیگیر مطالبات و مسائل و مشکلات شهر باشیم و بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر رقم بزنیم.

رییس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: تعامل بسیار خوبی با پایگاههای نظامی شروع کردیم که در نشست بسیار خوبی با امیر هادیان جانشین فرمانده پایگاه هوایی در تهران داشتیم که مقرر شد طرحهای شهرداری به تهران ارسال و با دید مثبت بررسی شود.

وی گفت: ایجاد دو پلاژ بانوان و یک پارک ۲۰ هکتاری ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته و در مذاکره با خانم خزعلی معاونت بانوان ریاست جمهوری پیگیر اختصاص اعتبار ملی جهت این پروژ های خاص بانوان بوشهری هستیم.

پورکبگانی با اشاره به اینکه در زمان فرمانداری خود مبلغ یک و نیم میلیارد تومان جهت محله جبری از اعتبارات تملک دارایی اختصاص داد که به دلیل عدم همراهی شهرداری محقق نشد گفت: این محل دچار عقب افتادگی شده و در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتبار خاصی جهت این محل دیده می‌شود و باید برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت جهت بهسازی این محل دیده شود و ما در کنار جایزه خوش حسابی ۷۵ درصدی مشوق‌های دیگری برای بهسازی این‌ محل اختصاص می‌دهیم ضمن اینکه پیگیر یک نشست ویژه این محل با حضور دستگاههای متولی در فرمانداری خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار