استاندار بوشهر گفت: خدمات صنایع نفت و پتروشیمی این استان به جامعه پیرامونی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با برنامه‌ریزی و تشکیل کمیته‌های تخصصی و مشترک در قالب پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اشتغال‌زایی نظام‌مند می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر،احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار عسلویه اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی را یک ضرورت دانست و افزود: باید همه از ظرفیت‌های منطقه پارس جنوبی از جمله شهرستان‌های پیرامونی آن بهره مند شوند تا بخشی از مشکلات مردم و عقب‌ماندگی منطقه جبران شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم و با ارزشی در عسلویه اجرا شده، تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند سد اخند که نیاز مردم را برطرف می‌کند از موارد مهم و ماندگار محسوب می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده جایگاه عسلویه در مقاطع مختلف تاریخی، نشان می‌دهد که اکنون این سرزمین به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده است.

وی گفت: درحالی که عسلویه از زیرساخت‌های اولیه زندگی در برخی مقاطع بی‌بهره بود اکنون با نگاه ویژه نظام اسلامی و دولت‌های مختلف دارای امکانات مهم و ویژه‌ای است.

استاندار بوشهر یادآورشد: تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های زیرساختی و عمرانی ضروری است .

وی افزود: در تاسیسات پارس جنوبی در عسلویه افزون بر ۱۰۰ میلیارد دلار در دولت‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده است.

محمدی‌زاده گفت: وحدت و همدلی یکی از ویژگی‌های مردم و مسئولان شهرستان عسلویه است امروز همه مردم و مسئولان در این شهرستان همدل و با انسجام در راستای اهداف نظام تلاش می‌کنند.

وی افزود: اتحاد و وحدت عامل موفقیت در برنامه‌ها و طرح‌ها است.

محمدی زاده گفت: وجود امنیت مطلوب در عسلویه بعنوان مناطق مهم و استراتژیک کشور نتیجه اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است.

استاندار بوشهر در این آیین با معرفی سید علی هاشمی به‌عنوان فرماندار عسلویه از خدمات عبدالنبی یوسفی(فرماندار سابق) قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار