رئیس پلیس استان بوشهر از کشف انبار کالای قاچاق در بوشهر خبر داد و گفت: از این انبار کالاهایی فاقد هویت گمرکی و قانونی به ارزش ۳۳ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 14 November 2021

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های انتظامی استان قرار دارد اظهار داشت: تمام محورها و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد و پایش نیروی انتظامی استان بوشهر قرار دارد.

وی از کشف انبار کالای قاچاق در بوشهر و بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوشهر در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر تخلیه و نگهداری کالا قاچاق در یک انبار با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و نسبت به بازرسی انبار اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بازرسی از این انبار لوازم جانبی موبایل، لوازم مختلف خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری ، انواع لوازم آرایشی یدکی و تزئینی خودرو فاقد مدارک گمرکی که قاچاقچیان به‌صورت غیرقانونی وارد کرده و برای انتقال به سایر نقاط کشور انبار کرده بودند کشف شد.

سوسنی تصریح کرد: کالاهای قاچاق موجود در انبار طبق نظر کارشناس مربوطه 33 میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه 2 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی ذی‌صلاح شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار