سخنگوی شورای بوشهر:
سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: براساس گزارش جامع درآمد و هزینه شهرداری بوشهر در ۶ ماه نخست امسال که به تصویب این شورا رسید، درآمد این شهرداری در این مدت ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های آن بیشتر بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 10 November 2021

به گزارش تابناک بوشهر، ایمان زندی‎‌نیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای شفاف سازی و طبق ماده ۷۱ قانون شهرداری‌ها، هر ۶ ماه یک بار باید صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری به تصویب شورای شهر برسد و برای اطلاع عموم منتشر شود که در ادوار مختلف این امر محقق نشده بود.

وی بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته گزارش جامع درآمد و هزینه ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ به شورا ارسال و در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مطرح و در ادامه نیز به صحن شورا ارجاع و به تصویب اعضا رسید.

زندی‌‎نیا ادامه داد: بر اساس صورت جامع شهرداری بوشهر در ع ماه اول امسال ۲۵۰ میلیارد تومان درآمد و ۱۸۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی با اشاره به کمبود مخزن زباله در شهر بوشهر گفت: با هدف حل این مشکل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید ۵۰۰ مخزن زباله اختصاص یافته است.

زندی‌نیا گفت: کمبود مخازن زباله در معابر و محلات یکی از دغدغه‌های شهروندان است که با اعتبار اختصاص یافته این کمبود برطرف می‏‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود مخزن و اتمام اعتبار آن در بودجه سال جاری شهرداری، شورا با لایحه شهرداری برای جابه جایی ردیف اعتبار خرید ۵۰۰ مخزن زباله موافقت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار