شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: با احداث ادامه بلوار خلیج فارس در این شهر و اتصال آن به جاده وفاق باعث زیبایی چهره شهر و کاهش بار ترافیکی می شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ 10 November 2021

علی ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی مبلمان شهری دیر افزود: همچنین اتصال بلوار خلیج فارس به طول ۲ کیلومتر به جاده وفاق از نظر پدافند غیرعامل از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: با اجرای کامل این مسیر علاوه بر کاهش بار ترافیک دو راه خروجی برای شهر ایجاد می‌شود و مسیر تردد شهروندان دیری به کنگان کوتاه‌تر می‌شود.

شهردار بندر دیر بیان کرد: اتصال بلوار خلیج فارس به جاده وفاق نقشی مهم در جذب گردشگر و بازدید از ساحل دارد و از طرف دیگر راه آسان دسترسی به جنگل حرا ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی بلوار خلیج فارس، پروژه‌ای برای ساماندهی چهره ورودی شهر است، افزود: طبق اذعان محیط زیست این بلوار نه تنها خطری برای جنگل‌های حرا ایجاد نمی‌کند بلکه با جلوگیری از ورود فاضلاب محله فرودگاه نقش مهمی در حیات آن ایفا خواهد کرد.

ابراهیمی گفت: یکی از مطالبات جدی مردم شهر دیر ادامه بلوار خلیج فارس تا اتصال به جاده ساحلی وفاق و از آن طرف راه دسترسی آسان به شهرستان کنگان است که مسیر ۲۵ کیلومتری را تا ۹ کیلومتر کاهش می دهد و از طرف دیگر چشم‌انداز گردشگری مناسبی برای تردد خودروها و مسافران نوروزی دارد.

وی ادامه داد: ورودی شرقی دیر به طول ۲ کیلومتر و عرض ۱۲ متر طراحی شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

ابراهیمی یادآور شد: ادامه ساحل سازی با اعتبار ۶ میلیارد تومان افتتاح شده که از بهترین طرح‌های شهرداری‌های استان بوشهر در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار