فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل ۳۸ ساله که در یک اقدام جنون‌آمیز پدر و مادر خود را در بوشهر به قتل رسانده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 08 November 2021

پسر بی‌رحمی در بوشهر

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع قتل در عملیات جنون‌آمیز در بوشهر اظهار داشت: ظهر امروز در پی وقوع 2 قتل عمد در یکی از محلات شهر بوشهر، بلافاصله مأموران انتظامی بوشهر و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند که با جسد غرق در خون یک مرد و زن مواجه شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد یک مرد و یک زن با اصابت چاقو به قتل رسیده و جسد خون‌‌آلود آنان در کوچه رها شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس بوشهر کمتر از 2 ساعت از وقوع قتل با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل 38 ساله را شناسایی و دستگیر و با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به دستگیری عامل قتل تصریح کرد: قاتل پس از روبه‌رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سوسنی اضافه کرد قاتل فرزند این مقتول بوده و به سبب اعتیاد به هروئین و اختلاف خانوادگی با پدر و مادر خود درگیر شده و پس از مقاومت آنان به این جنایت هولناک دست زد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار