سومین رویداد تولید محتوای سازمان فضای مجازی بسیج در استان بوشهر روز چهارشنبه با حضور شماری از مسئولان و فعالان مجازی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 03 November 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر در این آیین گفت: سومین رویداد تولید فضای مجازی بسیج در این استان در پنج بخش شامل سه موضوع موشن گرافیک و پویانمایی، بازی‎‌ها و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و در سطح استانی نیز در ۲ بخش‎ تولید کلیپ و پوستر برگزار می‎‌شود.

مهراب کیانی افزود: در این رویداد نزدیک به ۶۰ نفر جوان نخبه بوشهری توانایی خود در تولید محتوا را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: موضوع این رویداد نیز روز افتتاحیه در ارتباط تصویری با سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج ابلاغ می‏‌شود تا شرکت کنندگان ظرف ۴۸ ساعت تولیدهای خود را در موضوع‏‌های ابلاغی انجام دهند.

کیانی افزود: تلاش می‏‌شود تا از این ظرفیت برای رشد هر چه بیشتر جوان‌‏های توانمند و پای کار بسیجی استفاده شود.

وی اظهار کرد: عرصه‌های تولید موشن گرافیک، پویانمایی و بازی‌‎های رایانه‌‎ای، عرصه‌‎‌هایی پول‎ساز در دنیا است و ظرفیت بسیار فراوانی در اشتغال‌زایی پایدار برای جوانان دارد.

کیانی گفت: در روز اختتامیه رویداد نیز سعی شده تا این برنامه با حضور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر تاکید کرد: انتظار می‏‌رود فعالان رسانه‌‏ای در سه روز برگزاری این رویداد نسبت به معرفی و حمایت از نخبگان تولید محتوا در فضای مجازی استان بوشهر اقدام کنند.

کیانی ادامه داد: تولید محتواهای فاخر و اثرگذار حلقه مفقوده در فضای مجازی است که با برگزاری رویدادهای استارتاپی به تولید محتواهای فاخر، بومی و اثرگذار کمک کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار