مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: از ابتدای پروژه صدور کارت هوشمند ملی ( از سال ۱۳۹۱ تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰) ۷۹۸هزار و ۷۸۰ درخواست صدور کارت در این استان دریافت که از این شمار ۶۶۶ هزار و ۱۲۵ مورد صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 03 November 2021

اسکندر پاسالار روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون ۶۶۰هزار و ۵۷۴ فقره از کارت‌های هوشمند ملی در این استان به متقاضیان تحویل شده و پنج هزار و ۳۲۱ کارت نیز در اداره‌ها و دفترهای پیشخوان موجود است که متقاضیان هنوز برای دریافت آنها مراجعه نکرده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۳۲هزار و ۶۵۵ نفر نیز در این استان درخواست کارت هوشمند ملی داشته اند که در صف صدور کارت هستند.

وی ادامه داد: ثبت احوال استان بوشهر تا پایان سال ۱۳۹۹، درخواست همه افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این استان را پوشش داد و به تحقق ۱۰۰درصدی دست یافت.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اظهار کرد: ۳۸هزار و ۷۲۹ نفر واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی (افرادی که ۱۵ سال آنان تمام شده و به تازگی به سن ۱۶ سالگی رسیده اند) در سال ۱۴۰۰ هستند که تا پایان مهرماه ۳۰هزار و ۴۲۷ نفر از آنان معادل ۷۸.۶ درصد این جمعیت مشمولان دریافت این کارت ثبت نام کرده اند.

پاسالار اضافه کرد: داشتن این کارت برای ورود به دولت الکترونیک ضروری است، از این‌رو برای تکمیل ثبت‌نام در استان بوشهر تلاش بسیاری صورت گرفت.

وی یادآور شد: افراد می‌توانند تا زمان صدور کارت، خدمات بانکی و اداری خود را با رسید صادر شده انجام دهند و در صورت مفقود یا فرسوده شدن رسید برای دریافت مجدد آن بدون محدودیت تعداد دفعات به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار