کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت موج ناپایدار تا نیمه‌های هفته آینده در این استان ادامه دارد گفت: احتمال وقوع باد لِهیمِر همزمان با فعالیت این سامانه وجود دارد و لازم است دریانوردان برای تردد در خلیج فارس مراقب باشند.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 02 November 2021

 

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر از ورود یک سامانه بارشی به استان در اواخر هفته خبر داد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از چهارشنبه وارد شمال شرق کشور می‌شود که شاخه غربی آن از پنجشنبه، مناطق غرب و جنوب غرب و استان بوشهر را در بر می‌گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت این موج ناپایدار تا نیمه‌های هفته آینده در این استان ادامه دارد گفت: احتمال وقوع باد لِهیمِر همزمان با فعالیت این سامانه وجود دارد و لازم است دریانوردان برای تردد در خلیج فارس مراقب باشند.

مساعدی با بیان اینکه دما از هفته آینده کاهش پیدا می‌کند گفت: همزمان با فعالیت سامانه بارشی در اواخر هفته، دمای هوا در روزهای پنجشنبه و جمعه کمی افزایش خواهد یافت، اما از شنبه تا دوشنبه بتدریج از دمای هوا کاسته و هوا خنک می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار