معاون استاندار بوشهر :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن با استفاده از تبلیغات سوء و توطئه به دنبال ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 02 November 2021

به گزارش تابناک بوشهر، محمد تقی ایرانی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران تامین اجتماعی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل افزود: دشمن منتظر فرصت ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است به همین دلیل با جنگی تمام عیار در حوزه اقتصاد سفره مردم را نشانه گرفته از این رو باید انسجام و وحدت جامعه را حفظ کرد و همه در کنار مردم باشیم.

وی با اشاره به حمله سایبری دشمن به جایگاه‌های عرضه سوخت اضافه کرد: هرچند دشمن با انواع ترفندها به دنبال ایجاد هرج و مرج در جامعه است اما با لطف خدا و پشتیبانی مردم تاکنون شکست خورده و برای همین است که ما باید با مراقبت و آموزش‌های عمومی اجازه ندهیم آنان به هدف‌های خود برسند.

ایرانی اظهار کرد: ملت ایران در شرایط تحریم‌های ظالمانه آمریکا که حتی دارو و تجهیزات پزشکی را شامل می‌شود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همت مدافعان سلامت در زمان حاضر ویروس کرونا را کنترل کرده و با افزایش واکسیناسیون و رعایت مردم از این بیماری عبور خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمدن ایران در همه عرصه‌ها در تاریخ و دوره‌های مختلف سرآمد بوده و دنیا به فرهنگ و تمدن ایران احترام گذاشته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های تامین اجتماعی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به ارائه خدمات و درمان بیماران مبتلا به کرونا پرداختند اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس و نجات جان هموطنان تلاش شبانه روزی دارند.

محمد تقی ایرانی با تقدیر از تلاش تامین اجتماعی در عرصه مبارزه با کرونا بیان کرد: تامین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقشی مهم در مداوای بیماران کرونایی دارد و در این مسیر تعدادی از کادر سلامت جانشان را شهیدگونه تقدیم کردند.

هشتم تا ۱۴ آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل در تقویم جمهوری اسلامی نام‌‍گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار