فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاها و شهرهای استان خبر داد و گفت: با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی طرح‌های عمرانی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶ 02 November 2021

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه در دولت‌های مختلف سپاه پاسداران همکاری‌های لازم در ابعاد مختلف محرومیت‌زدایی کرده است اظهار داشت: در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، طرح‌های محرومیت‌زدایی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر بیشتر اجرا می‌شود.

وی از اجرا پروژه‌ها مختلف محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر توسط سپاه پاسداران خبر داد و بیان کرد: اکنون پروژه‌های محرومیت‌زدایی در 3 دهستان محروم استان در حال اجرا است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ساخت جاده، حسینیه، عمران روستایی، جاده بین مزارع، احداث منازل ویژه مددجویان کمیته امداد و طرح‌های زیرساختی را از جمله پروژه‌های در دست اجرا در 3 دهستان یاد شده دانست.

رزمجو با اشاره به واگذاری بسته‌های معیشتی به نیازمندان در شهرها و روستاها توسط سپاه استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال تاکنون به ارزش 36 میلیارد تومان بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شده است.

وی اضافه کرد: به‌زودی 2 هزار بسته معیشتی قرارگاه مرکز خاتم‌الانبیا (ص) در نقاط محروم استان بوشهر توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار