استاندار بوشهر گفت: همانگونه که جمهوری اسلامی با تحمل سختی‌ها به استقلال دفاعی و امنیتی دست یافت، نتیجه تحریم ها نیز خودکفایی اقتصادی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 25 October 2021

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی زاده روز دوشنبه در دیدار با آزادگان استان بوشهر افزود: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی، امروز بعد از همه توطئه‌ها و ترفندها، جنگ همه جانبه اقتصادی را آغاز کرده است.

وی جنگ اقتصادی همه جانبه را سبب فشار شدید معیشتی و اقتصادی به مردم دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی آن قدر قدرتمند و قوی است که براحتی از این مرحله هم عبور می‌کند و به طور یقین در جنگ اقتصادی، انقلاب اسلامی پیروز میدان است.

استاندار بوشهر گفت: همانگونه که دشمن در حال عقب‌نشینی، شکست و اضمحلال است، ایران اسلامی در حال پیشروی و موفقیت است.

وی اضافه کرد: ایران در حوزه سیاسی، دفاعی و امنیتی به استقلال رسیده است و در حوزه اقتصادی که متکی به واردات محصولات از کشورهای مختلف و به نوعی دارای اقتصاد واردات محور بود نیز بدون شک به استقلال اقتصادی دست می‌یابد.

محمدی زاده با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی توانمند و نظام قوی است اظهار کرد: مردم مقاوم و انقلابی ایران در ۴۳ سال گذشته در مقابل همه توطئه‌ها و سختی‌ها ایستاده‌اند و نظام اسلامی را حفظ و حراست کرده‌اند.

وی تاکید کرد: هرچند برخورد با آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در تاریخ سابقه نداشته و کسی جرات نگاه چپ به پایگاه‌های نظامی آمریکا را ندارد اما امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران آنقدر قدرتمند شده که با آمریکا قاطع برخورد می‌کند.

محمدی زاده گفت: شهدا، آزادگان، جانبازان و دیگر پیشکسوتان عرصه ایثارگری که نقش اصلی در حفظ انقلاب اسلامی در روزها و شرایط سخت داشتند، امروز نیز جامعه ایثارگری این وظیفه را بر عهده دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس امکان تولید هیچ سلاح نظامی در جمهوری اسلامی نبود گفت: توانمندی و ظرفیت ایران اسلامی در تولید سلاح‌های نظامی امروز با خلاقیت، تلاش و توانمندی جوانان و متخصصان ایرانی بسیار ارتقا یافته است به‌گونه‌ای که انواع موشک‌های نقطه‌زن با برد چند هزار کیلومتر ساخته می‌شود.

وی به شکنجه آزادگان در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق اشاره کرد و افزود: نتیجه ایستادگی‌ها، مقاومت‌ها و اخلاص رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را موفقیت و پیروزی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار