رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محور بوشهر_ برازجان که بر اثر تصادف چندین خودرو سبک و سنگین مسدود شده بوده بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 25 October 2021
سرهنگ صادق مزارعی بیان کرد: ساعت  ۳ بامداد امروز (دوشنبه ۳ آبان) یک دستگاه کامیون حامل ماسه در کیلومتر ۸ بزرگراه بوشهر-برازجان، بعد از پل ساحلی دلوار با یک دستگاه پراید ۱۱۱که هم مسیر بودند از پهلو برخورد می‌کنند که کامیون به سمت نرده‌های حفاظتی منحرف و واژگون می‌شود و ماسه‌ها در جاده ریخته می‌شود. پراید هم به سمت راست جاده انحراف می‌یابد.
 
وی افزود: پس از این اتفاق یک خودروی دنا پلاس که سرعت زیادی داشته به محلی که ماسه ریخته بود نزدیک می‌شود که پس از  گرفتن ترمز واژگون می‌شود و راننده و همسرش که باردار بوده مجروح می‌شوند.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر ادامه داد: بعد  از این هم یک دستگاه پراید دیگر با عقب کامیون واژگون شده برخورد می‌کند که در این حادثه ۳ سرنشین این خودرو آسیب می‌بینند.
 
وی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، عنوان کرد: رعایت نشدن فاصله عرضی باعث شد که کامیون و پراید با هم برخورد کنند.
 
سرهنگ مزارعی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، عوامل پلیس راه و راهداری بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند تا رفت و آمد خودرو‌ها را هدایت کنند و محل حادثه پاکسازی شود. بزرگراه بوشهر-برازجان از مسیر‌های پر رفت و آمد استان است و این حادثه که باعث مسدود شدن بخشی از جاده شد کندی و شلوغی رفت و آمد خودرو‌ها را به دنبال داشت.
 
وی گفت: این مسیر ساعت ۰۸:۳۰ با کمک نیرو‌های راهداری و امدادی پاکسازی و بازگشایی شد و نرده‌های محافظ وسط جاده نیز با تلاش نیرو‌های راهداری در حال بازسازی است.
بازگشایی مسیر مسدود شده بوشهر_ برازجان
 
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز گفت: پس از اطلاع از حادثه تصادف در جاده بوشهر-برازجان، نیرو‌های راهداری برای پاکسازی و بازگشایی مسیر در محل سانحه حاضر شدند تا رفت و آمد خودرو‌ها با ایمنی انجام گیرد و مسیر زودتر بازگشایی شود.
 
بابک کاوه‌ئیان بیان کرد: نیرو‌های راهداری در کنار پلیس راه و نیرو‌های امدادی تلاش کردند تا در کمترین زمان ممکن مسیر باز شود و خودرو‌ها با شرایطی ایمن رفت و آمد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار