- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان خبر داد و گفت: در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 19 October 2021

حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد برگزاری 13 آبان، روز ملی مبارزه به استکبار جهانی ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: 13 آبان 1358 جوانان درس آموخته مکتب و امام امت سیلی بر صورت کثیف آمریکا و آغازی بر پایان فعالیت آمریکا در این سرزمین بود و فرهنگ استکبار ستیز انقلاب اسلامی و ملت شکوفا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار ستیزی لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است، بیان کرد: آمریکا رژیم استکباری است و این رژیم جنگ‌افروز، تروریست و تروریست‌پرور، مداخله‌گر، فاسد و انحصار طلب است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عدالتخواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را بر هم می‌زند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: سال گذشته با وجود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، به سبب شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر لغو شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم ملی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر در حال انجام است و این مراسم در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

جمالی افزود: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه متنوعی برای گرامیداشت و تببین این روز برنامه‌ریزی شده که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار