معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اقناع افکار عمومی مهم‌ترین اولویت برای همراهی خانواده‌ها با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس به صورت حضوری است.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 11 October 2021

روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز دوشنبه به نقل از محمود قاسمی در نشست شورای معاونان این شهرستان افزود: آموزش و پرورش به تنهایی تصمیم گیرنده بازگشایی مدارس نیست و تابع تصمیم‌گیری ستاد ملی و استانی کرونا است.

وی اظهارکرد: هدف اصلی این نشست تقدیر از زحمات مجموعه در فرایند پروژه مهر و هماهنگی لازم در آستانه بازگشایی حضوری در آبان ماه طبق الگوی بازگشایی برای مدارس زیر ۳۰۰ نفر با رعایت پروتکل‌های سخت گیرانه بهداشتی است.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: حضور نماینده انجمن اولیا و مربیان در جلسات و تصمیم‌گیری‌های مدارس الزامی است.
وی با اشاره به اینکه نظارت دقیق بر مدارس غیر دولتی از نکات مهم است، افزود: این مدارس با مدارس دولتی هیچ تفاوتی ندارند و باید تابع دستورالعمل ها در نحوه فعالیت محوله باشند و در صورت تخطی برخورد خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: آموزش و پرورش دیلم با کمترین امکانات و بضاعت، بیشترین انتظارات را برآورده کرده است که نشان از تلاش و رضایت‌مندی از این مجموعه است.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دارابودن نیروهای توانمند، توانسته کارهای بزرگی نظیر ارتقا سطح آموزش و رشد در همه شاخص ها، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، کلاس‌های کنکور انجام دهد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت باید شفافیت وجود داشته باشد.
احمد قاسمی افزود: مدیران مدارس برای آشنایی بیشتر از قوانین و مقررات آموزش و پرورش و حرفه خود، نسبت به تهیه و مطالعه کتابچه تخلفات اداری اقدام کنند تا دچار مشکلات کمتری شوند.
وی بیان کرد: شهرستان دیلم از جمله شهرستان‌های دارای کمترین پرونده از نظر تعداد شکایات و پرونده‌ها در سطح استان بوشهر است.

قاسمی گفت: شهرستان دیلم در زمینه ارزیابی برنامه نمادین مدارس، بالاترین امتیازها را کسب کرده و به مرحله اجرا در آورده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: اتحاد و همبستگی بین مردم و آموزش و پرورش در شهرستان دیلم بویژه در مدارس روستایی بسیار چشمگیر است که نویدبخش آینده روشنی برای این منطقه است.

وی افزود: با ظرفیتی که نیروهای دیلمی دارند می‌توانند پست‌های کلیدی استان بوشهر را بدست گیرند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: حضور نیروهای جوان و باتجربه در راس امور آموزش و پرورش شهرستان بویژه معاونت‌ها باعث شده تا شاهد موفقیت و پیشرفت های زیادی در این مجموعه باشیم.

محمدمهدی محسنی افزود: اعتماد به جوانان در حوزه آموزش و پرورش جواب داده است و نیروهای پرتلاش و با انگیزه باعث سربلندی این مجموعه شده‌اند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر دارای ۷۶۰۰ دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار