نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای شورای شهر بوشهر در کنار فعالیت‌های عمرانی باید در کارهای فرهنگی حضور موثر داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 10 October 2021

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در نشست با اعضا شورای اسلامی شهر بوشهر با تأکید بر اهمیت اتحاد و همدلی در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی اظهار داشت: همدلی و همفکری سبب تسریع در تحقق اهداف و دارای آثار و برکات مهمی است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید دارای هم‌افزایی، جامعیت و الزامات لازم باشند تصریح کرد: الزامات شورا این است که همه اعضا باید خود را وقف خدمت بی‌منت برای مردم کنند که سبب رضایت خدا می‌شود.

حسینی بوشهری حضور در شورای شهر را یک فرصت برای خدمت دانست و بیان کرد: باید از این فرصت برای خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی مردم در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به ضرورت توجه به مبلمان شهری بوشهر خاطرنشان کرد: شهر بوشهر کمبودهای دارد و باید یک سری کارها انجام شود و به از لحاظ مبلمان و عمران شهری و جهات مختلف آن به یک تراز برجسته برسد.

وی در ادامه خواستار آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات شهری و عملکرد شوراهای قبل شد و گفت: با آسیب‌شناسی که صورت می‌گیرد آسیب و مشکلات پروژه‌های شاخص مشخص و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

حسینی بوشهری تکمیل طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: اعضا شورای شهر به‌ عنوان نمایندگان مردم در کنار وظایف ذاتی خود مسائل و مشکلات موجود در شهر همانند طرح فاضلاب بوشهر که یک زخم کهنه شده را به دستگاه‌های مسئول منتقل و پیگیر حل مشکلات شهر در همه زمینه‌ها باشند زیرا مطالبه‌گری شورا غیر از مطالبه‌گری فردی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اعضای شورای شهر بوشهر در کنار فعالیت‌های عمرانی باید در کارهای فرهنگی حضور موثر داشته باشند تصریح کرد: به پروژه‌های فرهنگی ارزشمند که تاثیرگذار در جامعه است اعتبارات و منابع مالی لازم اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار