مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت بالاترین اعتبار اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی را به استان بوشهر اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 10 October 2021

بابک دارابی گفت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار وزارت نفت برای اجرای ۳۶۰ طرح مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر تخصیص یافت .

وی افزود: عمل به مسئولیت اجتماعی از اولویت‌های نخست وزارت نفت است و در منطقه پارس و در استان بوشهر تقریباً بالاترین اختصاص اعتبار به مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۳۰۳ طرح مسئولیت اجتماعی که ۱۱۱ مورد آن تکمیل و اعتبار آن تخصیص داده شده در خصوص منطقه پارس، شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر است.

دارابی گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۳۶۰ طرح در استان اختصاص داده شده که از این میزان ۳۴۴ میلیارد تومان براساس دستور وزیر نفت آماده تخصیص است.

به گفته دارابی، سرفصل طرح‌های مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، طرح‌های هادی روستایی و راه‌های مواصلاتی هستند که طرح‌های هادی روستایی دارای اولویت نخست و مراکز آموزشی در اولویت دوم قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان امسال براساس برنامه زمانبندی که تنظیم شده، بتوانیم ۳۳ طرح از این طرح‌ها را با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان تکمیل کنیم، گفت: براساس دستور وزیر نفت مبنی بر اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب سیراف جم، امیدواریم بتوانیم مرحله نخست آبرسانی به شهر جم و روستا‌ها و شهرک جم را تا پایان سال عملیاتی کنیم و مردم از آب پایدار در منطقه بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار