فرماندارگناوه گفت: سرمایه‌های اجتماعی که مشارکت مردم از اهم آن است در ایجاد و فراهم کردن امنیت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 09 October 2021

غلامرضا مهرجو روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی این شهرستان افزود: مردم نقشی بسیار مهم در برقراری امنیت دارند و اگر مشارکت و همدلی مردم نباشد نمی‌توان امنیتی پایدار در جامعه برقرار کرد.

وی اظهارکرد: مردم همواره حامی و پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و همه مسئولان باید تلاش و سعی خودرا در ایجاد رضایت و مشارکت ولی نعتمان انقلاب بکار ببرند.

فرماندار گناوه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: ناجا در کنار ماموریت‌های خود در عرصه دفاع از سلامت مردم هم به میدان آمد و بخوبی این مسئولیت را اجرا کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی این شهرستان در اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله بخوبی همکاری و عمل کرد که جای تقدیر دارد.

امام جمعه بندرریگ گفت: برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناکام کردن توطئه‌های دشمنان، همه مردم در کنار نیروهای امنیتی و نظامی مقتدرانه عمل کردند و در صحنه حضور یافتند.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: آرامش و امنیت حاکم بر کشور، ثمره خون شهدا و مرهون زحمات نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی و همدلی و همراهی مردم است.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، این نیرو در اجرای مصوبه‌ها و محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا تمام توان خودرا بکار برد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: نیروی انتظامی از مردم و در خدمت آنها است زیرا در تمامی صحنه‌ها جان برکف حضور یافتند و حق دارند پلیس هوشمند و مقتدر و امنیت پایدار داشته باشند.

وی اظهارکرد: پلیس مردم را ولی نعمتان خود می‌داند و در تامین و برقراری امنیت و آرامش آنها، هوشمند و مقتدر عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: در هفته نیروی انتظامی امسال که شعار آن " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" است برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

پس از پایان صبحگاه عمومی، رژه خودرویی پلیس در سطح شهر برگزار شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار